Vzhledem k tomu, že bude klubovna využívána jako další oddělení školní družiny, budou žáci, kteří čekají během volné hodiny ve škole, trávit tento čas v šatnách (popř v aule, u piána či v klubovně). Po vyučování a obědě žáci, kteří nechodí do družiny, ihned opouštějí budovu školy.
Děkujeme za pochopení, těšíme se na naše žáky.
Mgr. Iva Sedláčková, ředitelka školy
- Od 30.11.2020 je stálá prezenční výuka pro celý 1. stupeň a 9. ročníky, tato prezenční výuka je povinná,
- rotační výuka pro 6. – 8. ročníky, vzhledem k situaci budou od 30.11. nastupovat žáci 7. ročníků (tj. 7.A i 7.B), v týdnu od 7.12. budou ve škole žáci 6.A, 6.B a 8.A, prezenční i distanční výuka je pro dané ročníky povinná,
- školní jídelna – k sezení jsou stoly po 4 (u jednoho stolu budou pouze žáci z jedné třídy), nesmí být přítomno více osob než je míst k sezení, žáci na distanční výuce mají také možnost odebrat oběd (stále stejným způsobem – do jídlonosiče, příchod jen okolo školní jídelny), žáci i zaměstnanci školy mají povinnost v prostorách školní jídelny nosit roušky, s výjimkou doby konzumace potravy,
- pokud není možné dodržet hodinovou dotaci pro některé oblasti švp v homogenních skupinách, stanoví ředitel školy, který vzdělávací obsah nebude realizován - prosím o důkladné sledování aktuálních rozvrhů (hlavně u volitelných předmětů),
- možnost individuálních konzultací ve škole (1 žák a 1 pedagog, možná přítomnost rodiče), o organizaci rozhoduje ředitel školy,
- nutnost nošení roušek po celou dobu přítomnosti ve škole, je vhodné mít sebou 2-3 roušky na den (a sáček na jejich odložení),
- vstup cizích osob do školy je povolen jen v důvodných případech,
- je zakázán zpěv a sportovní činnost - TV a HV budou řešeny náhradním způsobem,
- v rámci ŠD je možné spojit v jednom oddělení žáky z 1 ročníku (pokud to jinak nelze).
Žáci, kteří budou ve škole na prezenční výuce, budou mít automaticky přihlášené obědy. Pokud o jídlo nemáte zájem, odhlašte si ho prosím na www.strava.cz.
Děkujeme za Vaši spolupráci během distanční výuky a těšíme se na naše žáky.
Mgr. Iva Sedláčková, ředitelka školy
Od 18.11.2020 přecházejí 1. a 2. ročníky základních škol k prezenční výuce, zbylé třídy se vzdělávají distančně. Žáci 1. a 2. ročníku se budou učit dle platného rozvrhu. Škola bude otevřena ráno od 7:15 (pro ranní družinu od 6:00). Žáci po převléknutí a přezutí odcházejí rovnou do svých kmenových tříd. Vyučování začíná v 7:40. Prezenční výuka probíhá pouze v homogenních třídách žáků. Je zakázáno provozovat sportovní činnost a zpívat (hudební výchova a tělesná výchova se neruší, ale naplní se jiným obsahem). Důraz je kladen na časté a intenzivní větrání a dodržování hygienických předpisů a bezpečnosti.
S žáky, kterým je umožněna prezenční výuka, je možné provozovat venkovní aktivity, je nezbytné zachovat homogennost skupin. Tito žáci a pedagogové mohou být pohromadě, ale celá skupina musí udržovat odstup od ostatních osob venku.
Školní jídelna bude i nadále vařit. Žáci 1. a 2. ročníků mají obědy automaticky přihlášené, případné odhlášky je nutno provést přes www.strava.cz.
Žáci, kteří jsou na distanční výuce, mají možnost vyzvednout si ve škole oběd za těchto podmínek:
- mají ho přihlášený,
- do 7:40 přinesou k venkovním dveřím školní jídelny (vchod kolem školní kuchyně) řádně umytý a podepsaný (jméno, příjmení, třída) jídlonosič a odloží ho do prostor k tomu určených (skříň pod družinovými schody)
- oběd si mohou vyzvednout na tom samém místě (opět vchodem kolem školní kuchyně) v době od 11:00 do 13:30
Dále jsou povoleny individuální konzultace 1 žák + 1 pedagog (možnost přítomnosti navíc také zákonného zástupce). O jejich organizaci rozhoduje ředitel školy s ohledem na vzdělávací potřeby žáka.
Provoz školní družiny je možný pro účastníky, kteří se podle výše uvedeného mohou účastnit prezenčního vzdělávání, pokud je zachována homogennost skupin, každá třída bude v jednom oddělení družiny.
Žáci, pracovníci školy a jiné osoby mají povinnost nosit roušky ve všech prostorách škol; totéž platí u družiny. Stejně tak ve školní jídelně jsou strávníci povinni mít po celou dobu nasazenou roušku vyjma konzumace jídla a pití. Prosíme rodiče, aby žáky vybavili 2-3 čistými rouškami a sáčkem na odložení použitých roušek.
Těšíme se na naše žáky. S přáním hezkého dne,
Mgr. Iva Sedláčková, ředitelka školy
Sběr kaštanů a žaludů bude ukončen 13.11.
Nasbírané kaštany a žaludy mužete přivézt na školní dvůr v pracovní dny v čase od 7:00 do 14:00, nejpozdeji v pátek 13.11.
Markéta Zářecká
Dobrý den, od 1.11.2020 vstupuje v platnost dodatek našeho školního řádu k distanční výuce. Přikládám ho v příloze. Od 2.11.2020 pokračuje distanční výuka ve stejné formě jako před prázdninami.
S přáním hezkého dne, Iva Sedláčková
Iva Sedláčková
Základní škola Choltice, okres Pardubice