• slide1.jpg
    • slide2.jpg
    • slide3.jpg
    • slide4.jpg
    • slide5.jpg
    • slide6.jpg
    • slide7.jpg

     

    DFJP primestsky tabor letakChcete strávit zajímavý prázdninový týden?
    Dopravní fakulta Jana Pernera pořádá
    Příměstský tábor
    12. – 16. července 2021

    Hlavní program:

    • výroba koženého pouzdra na tužky nebo měšce
    • výroba bloku v kožených deskách
    • výroba přívěšku na klíče (návrh v CADu na počítači, vyfrézování z překližky nebo hliníku)

    Doprovodný program:

    • teambuildingové a logistické hry
    • lukostřelba
    • další aktivity

    Cena: 2 900,- Kč;

    V ceně je zahrnuto:

    • Aktivní dopolední i odpolední program v čase 9:00 – 16:00 hodin
    • Denně dopolední svačina a odpolední svačina, v případě zájmu bageta k obědu (možnost ohřátí přineseného oběda)
    • Pitný režim
    • Materiál na výrobu všech uvedených výrobků

    Kontakt: Zlatuše Sojková
    E – mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
    Telefon: 466 036 409, 601 082 714
    www.dfjp.upce.cz/dfjp/primestsky-tabor-2021

    Změny v provozu školy od 24.5.2021

    1. Nově se umožňuje využívání šaten (u tělocvičen) při sportovních činnostech.
    2. Mění se doba po prodělání covid-19 z 90 na 180 dní od pozitivního testu na přítomnost viru SARS-CoV-2, po kterou není nutné podstupovat testování.
    3. Jsou umožněny jednodenní exkurze.
    4. Školy v přírodě a školní akce s přespáním zatím nejsou povoleny, pravděpodobně budou moci být realizovány od 31.5.2021.
    5. Osoby, které byly očkovány proti onemocnění covid-19 se nemusí testovat, pokud doloží, že:
      1. od první dávky (při dvoudávkovém schématu) uplynulo nejméně 22, ale ne více než 90 dní,
      2. absolvovaly obě dávky očkování, od první uplynuo nejméně 22 dní, ale ne více než 9 měsíců,
      3. od první dávky (při jednodávkovém schématu) uplynulo nejméně 14 dní, ale ne více než 9 měsíců.
    6. Stále platí dodržování všech hygienických pravidel dle aktuálně platných nařízení.

    Prosíme rodiče o navrácení tabletů, které jste měli vypůjčené na distanční výuku.

    Mgr. Iva Sedláčková, ředitelka školy

    Termín fotografování: 31. května 2021

    Jak se bude fotit: třídní foto, skupinky/kamarádi/rodina

    Jak focení a objednání funguje?

    Objednávání fotografií probíhá online, stejně tak jako platba (online nebo dobírkou). Učitelé nevybírají peníze osobně. Roztříděné fotografie se dodávájí do školy poštou bez dalšího osobního styku, nebo je možné si balíček fotek objednat domů. Důležité je, že žáci/rodiče platí pouze za fotografie, které si objednají. Není nutný žádný minimální počet fotek. Každá třída má vlastní zabezpečenou fotogalerii a tento systém je v souladu s nejnovějším nařízením GDPR.

    Krok po kroku

    1. Fotograf přijede do školy v dohodnutý čas. Domluví se na celém průběhu, aby focení co nejméně narušilo denní výuku.
    2. Na jednu třídu potřebuje fotograf 20-30 minut. Fotografují se nejdříve celá třída, poté skupinové a portrétní fotografie. 
    3. V každé třídě předá fotograf učiteli kartičky s přihlašovacími údaji do fotogalerie. Tyto kartičky učitel rozdá žákům. 
    4. Do druhého pracovního dne jsou na webu skolyfoto.cz zveřejněny fotografie v zaheslované galerii. Rodiče a žáci si na webových stránkách fotografie prohlédnou, objednají a rovnou zaplatí. Učitelé nevybírají žádné peníze.
    5. Na objednávání je ponechán 1 týden. 
    6. Do 7 pracovních dnů (po ukončení objednávek) bude zaslán do školy balík s fotografiemi. Objednávky jsou přehledně seřazené podle tříd a žáků, škola je pouze rozdá.

    Ceník fotografií (květen - červen 2021)

    Mgr. Iva Sedláčková, ředitelka školy

    Ve školním roce 2021/2022 bude ZUŠ Přelouč otvírat na naší škole nový obor s výtvarným zaměřením, více informací u paní učitelky Kamily Čenovské, tel. 733 593 022.

    Hudební obor pokračuje va výuce hry na keybord (Miroslav Nedbal 728 651 382),
    hry na dechové nástroje (David Štrupl 775 675 400),
    hry na klavír (Vladimíra Křepeláková 774 216 950, nebo Markéta Váňová 604 368 539.

    Těšíme se na setkání s vámi.

    vzhledem k současné situaci budou probíhat i květnové rodičovské schůzky online, a to dle následujícího rozpisu:

    • 25.5.2021 7. – 9. ročníky
    • 26.5.2021 5. – 6. ročníky
    • 27.5.2021 1. – 4. ročníky

    Společná část s třídními učiteli se bude konat od 16:00 do 16:20 přes Teams (viz kalendář Teams – poproste své děti, ať Vás přihlásí a schůzky se mohou samozřejmě také zúčastnit). Je třeba se hlásit přes účet žáka. Po ukončení společné části budou probíhat osobní online konzultace s jednotlivými vyučujícími. Vyučující Vám v daný čas zavolá přes Teams. K jednotlivým učitelům na osobní konzultace se můžete přihlásit na následujících odkazech (zapisujte se prosím příjmením a jménem Vašeho dítěte):

    1.A              https://zscholtice.sharepoint.com/:x:/g/ER_p6mhS4BJBtU9mPuSvH40BcGbyR8QPGitEXfoCVPFodQ
    1.B              https://zscholtice.sharepoint.com/:x:/g/EZDLifEYmoxKtRcuvm2K1fwBJOIB7na_mUJQ2BbK0fJjOg
    2.A              https://zscholtice.sharepoint.com/:x:/g/EZxT35FIHl5PoGuOMMgmCvsBmp_czUCv7DFGaAXU3qml-Q
    2.B              https://zscholtice.sharepoint.com/:x:/g/EQ9XukvCCBtBvZa4XbZzULIBAhGErhEPxG0Lk0r4Y5X7ug
    3.A+3.B       https://zscholtice.sharepoint.com/:x:/g/EbRrh_p9L_5FgY9FBQ6M5joB4YjiS1Pw9MSj2k7FAzMDUw
    4.A+4.B       https://zscholtice.sharepoint.com/:x:/g/EY-cJAcJW11Iq48t03MFYMQBTPwV7MIrT73UUTTMYrqdzw
    5.-6. ročník https://zscholtice.sharepoint.com/:x:/g/EeYHUge5dJtMm8-J9Fm73WcBpYvimcg386p0xUUzkQnH6A
    7.-9. ročník https://zscholtice.sharepoint.com/:x:/g/EQHOsYOUB1JDkF4yca7U-EIBb2vSWZLKsJf0ScLJ11sRIA

    Zapisování do tabulek bude ukončeno vždy den před schůzkou ve 23:59.

    Těšíme se na setkání s Vámi. V případě problémů kontaktujte prosím třídního učitele.

    Mgr. Iva Sedláčková, ředitelka školy

    Školní informační systém

    bakbuton
    Jak na to...
    ZÁPISY ONLINE

    Svátek má

    Praha

    Aktuality