Zadání od: Mgr. Zuzana Vyhnálková Předmět: ZRaI
Referát PPT - i online
Aktuální směry vývoje moderních technologií, virtuální reality, VR brýle, konzole... . Délka max. 10 stránek, odevzdat do 31.3.2020. Oznámkuji.
Děkuji a přeji hlavně hodně zdraví.
Z. Vyhnálková
Zadání od: Mgr. Eva Nevečeřalová Předmět: Český Jazyk
- podle učebnice si zopakovat druhy příslovečných určení (kromě zřetelu, prostředku, původce děje) str. 78
- v pracovním sešitě vypracovat rozbory vět jednoduchých s. 44-46 (kromě poslední věty s přístavkem)
- do domácího sešitu přepsat z učebnice str. 45/4
- ZASLAT MAILEM: prac. sešit str. 35 (kromě příslovečného určení zřetelu, prostředku, původce děje) – číslo věty + druh příslovečného určení
- učebnice str. 80/3
- učebnice str. 80/ 1 z článku vypsat všechny přívlastky, rozlišit shodné a neshodné
ČESKÝ JAZYK 8. TŘÍDA (22.3.) – na 2 týdny
- zopakovat si druhy vět vedlejších ( učebnice str. 100 – 102, výukový materiál v DOKUMENTECH na BAKALÁŘÍCH, složka Eva Nevečeřalová)
- v pracovním sešitě str. 49 – kromě vět číslo 13, 17 (doplňková), 14 (zřetelová)
- pracovní list na druhy vět vedlejších v příloze
- pokud možno zaslat cvičení z pracovního sešitu a pracovní list mailem
- do školního sešitu přepsat zápis VÝZNAMOVÉ POMĚRY MEZI VĚTAMI HLAVNÍMI – viz příloha
V týdnu od 13.4. žáci napíší úvahu na jedno z nabízených témat. Pokud je to možné, slohovou práci mi pošlou ve wordu jako přílohu mailem, abych ji mohla vytisknout, opravit a založit do slohových sešitů. Jako pomoc jsou v DOKUMENTECH na BAKALÁŘÍCH nahrané materiály o úvaze-teorie i nabídka frází.
témata:
- BUDOUCNOST LIDSTVA
- HUDBA V ŽIVOTĚ ČLOVĚKA
- PLANETA ZEMĚ MÁ PROBLÉMY
- HODNOTA LIDSKÉHO ŽIVOTA
- PŘÍRODA
- DOMOV
- NIKDO NENÍ DOKONALÝ
ZADÁNÍ ÚKOLŮ TÝDEN OD 20.4.
- kromě online výuky vyplnit pracovní list na rozbor věty jednoduché
ZADÁNÍ ÚKOLŮ TÝDEN OD 27.4.
V týdnu od 27.4. si napište zápis z literatury (viz příloha) a podívejte se alespoň na 2 balady z filmu Kytice. Kdo se nezúčastní online výuky v pondělí, vypracuje z učebnice cvičení 1 na straně 84, na TEAMS je kvíz na větné členy.
ÚKOLY OD 4.5.
Kromě online výuky vyplnit na teams SOUHRNNÝ KVÍZ 1 a napsat zápis z literatury (viz příloha). Kdo se neúčastní online výuky, vypracuje v pracovním sešitě str.56.
ÚKOLY 11.-15.5.
kdo se neúčastní online výuky, vypracuje pracovní list na DRUHY VĚT VEDLEJŠÍCH (v příloze),
dále je kvíz na teams - VĚTY VEDLEJŠÍ.
ÚKOLY OD 18.5.
kromě online výuky: vypracovat kvíz na TEAMS, přepsat zápis z literatury (v příloze)
ÚKOLY OD 25.5.
kromě online výuky a kvízu na teams přepsat zápis z literatury (český realismus)
ÚKOLY OD 1.6.
online výuka, kvíz na teams, zápis z literatury (májovci)
ÚKOLY OD 8.6.
kromě online výuky vypracují nový kvíz na teams, napíší si zápis z literatury - viz příloha RUCHOVCI A LUMÍROVCI
ÚKOLY OD 15.6.
kromě online výuky vyplnit kvíz na teams
Zadání od: Bc. Lucie Horsinková Předmět: Němčina
- Pracovní list 1
- Německý jazyk 8.A, 8.B (23.3. – 24.3.2020)
- NJ řešení prac.list 1 8.A,B
- NJ prac.list 3 (30.3.-6.4.)
- DÚ 8.A, 8.B pracovní list (14.4. - 17.4.)
Domácí úkoly 20. 4. – 24. 4. 2020
- Opakování modulu 2 v učebnici, gramatika 78 – 83 (zejména zápor nicht, kein)
- Učebnice str 84/cv 5 a 6 (tužkou do knihy)
- Pracovní list - zápor nicht/kein (poslat do 27. 4. 2020)
Domácí úkoly 27. 4. – 30. 4. 2020
- učebnice str 85 (začínáme novou lekci)
- podívejte se na slovíčka nové lekce (pracovní sešit)
- všechna slovíčka z nové lekce, která neznáte, si zapište do svého sešitu a naučte se je
- sloveso essen (jíst) – naučte se jej časovat (rovněž zapsat do sešitu
ESSEN (JÍST)
- ich esse 1.wir essen
- du isst 2.ihr esst
- er, sie,es isst 3.Sie/sie essen
Domácí úkoly 4.5. – 7.5. 2020
- Pracovní sešit strana 61/a – Essen oder trinken? Doplníte slova do tabulky (zda se jedí nebo pijí).
- Pracovní sešit strana 62/3 – vyplníte podle příkladu (člen ein, eine, einen)
- Pracovní sešit strana 62/5 – vyplníte podle příkladu (zápor kein, keine, keinen)
Ti, kteří si stále ještě nezapsali slovíčka z nové lekce, tak učiní a naučí se je.
POSLAT DO 11. 5. 2020
Domácí úkoly 11.5. – 15.5.2020
Učebnice str 88/cv 6 – ústně
Učebnice str 88/7 – písemně do sešitu (Cvičení na opakování slovesa „essen“. Was isst Oliver? Was ist Marion…? Sie isst… Er isst…). POSLAT DO 18. 5. 2020
Zapsat do sešitu časování slovesa „nehmen“ (vzít)
- ich nehme 1. wir nehmen
- Du nimmst 2. ihr nehmt
- er nimmt 3. sie/Sie nehmen
Domácí úkoly 18.5. – 22.5.2020
Pracovní sešit str 62/ 6 (Essen und trinken in der Pause) - doplnit dialog
Pracovní sešit str 63/7 – doplnit tabulku (sloveso nehmen)
Pracovní sešit str 63/8 – podle příkladu napište krátký dialog (POSLAT DO 25. 5. 2020)
Opakovat slovíčka, podívat se v knize na stranu 90 – 91
Naučte se otázky: Was kostet…? Was mὅchtest du/mὅchten Sie? Wie sagt man auf Deutsch? A pokuste se na ně odpovídat (pomocí učebnice)
Domácí úkoly 25.5. – 29.5.2020
Pracovní sešit str 64/9, str 65/10, 11 – křížovka
Učebnice str 91/13, 14 – spojte, co k sobě patří
Pracovní list – poslat do 1. 6. 2020
Domácí úkoly 1.6.-5.6.2020
Slovní zásoba (pracovní sešit stra 89 – 90, Modul 3, Lektion 2; od slovíčka die Schule) + dny v týdnu. Zapsat slovíčka do sešitu a naučit se je.
Učebnice str 94/6 - písemně do sešitu
Učebnice str 96/11 – vytvořit si vlastní rozvrh podle příkladu
Učebnice str 96 GRAMMATIK (zelený rámeček opsat nebo vytisknout níže napsané a nalepit do sešitu)
1. pád | 2.pád | |
Mužský rod | der Spitzer | Ich suche den Spitzer |
Ženský rod | die Tasche | Ich suche die Tasche |
Střední rod | das Lineal | Ich suche das Lineal |
Množné číslo | die Bücher | Ich suche die Bücher |
Domácí úkoly 8.6.-12.6.2020
Učebnice str 98/ 17, 18
Kdo si ještě nenapsal dny v týdnu (úkol z minulého týdne), tak si je napíše a naučí se je (tato slova naleznete i v pracovním sešitě na straně 90 – 91; der Montag, der Dienstag…).
Učili jste se časovat sloveso „essen“ a „nehmen“ v přítomném čase. Nyní si vyčasujte sloveso „sehen“ a „fahren“ (na straně 120 máte tabulku s těmito slovesy).
Vyplňte přiložený pracovní list – poslat do 15. 6. 2020
Domácí úkoly 15.6.-19.6.2020
Učebnice strana 97, zelený rámeček „GRAMMATIK“ časování slovesa finden (opsat do sešitu; vyčasovat ve všech osobách i v množném čísle).
Na stejné straně si zapsat slovíčka ve 2 světlých rámečcích (prima, super, langweilig…) najít si jejich významy a naučit se je.
Pracovní sešit strana 70/10, 11, 12 – poslat do 18. 6. 2020
Zadání od: Mgr. Lucie Horsinková Předmět: Literárně jazykový seminář
- Žáci, kteří mají zadanou četbu, začnou číst! Po přečtení si vypracují osnovu, podle které budou o knize vyprávět.
- Ti žáci, kteří nebyli ve škole, si zvolí knihu dle svého výběru a rovněž začnou číst.
- DÚ 14.4. (pracovní list)
Zadání od: Mgr. Božena Špilínková Předmět: Matematika
Žákům byly předány úkoly na tento a příští týden v úterý ve škole -
- 3 stránky nakopírované Lineární rovnice
- práce v PS 3.díl str. 169,171,172, 173, 175, 176.
- Vypracují do zvláštního sešitu nebo na papíry A4 a bude kontrolováno až se vrátíme do školy.
Matematika - práce do 3.4. 2020
- Nové učivo: výkladový sešit - najdeme vše na stránkách jane111.chytrak.cz - Učivo - Kružnice a kruh: 3. Vzájemná poloha dvou kružnic
- 4.Thaletova věta - Cvičení - Vzájemná poloha 2 kružnic Thaletova věta
- Opakování : 5.1. Lineární rovnice - všechny vypočítat i se zkouškou
Matematika - práce na týden 14.4.- 17.4.
- Nová látka - výklad - učivo na stránkách www.jane111.chytrak.cz
- Kružnice a kruh - 1.5. Délka kružnice,obvod kruhu - vše opsat do sešitu na výklad
- Procvičování - 1.4. Délka kružnice,obvod kruhu ( propočítat a poslat aspoň 5 vyřešených příkladů, kdo chce, může vše)
- PS 3. díl str. 187, 188
- Může vám pomoci na Bakalářích -Výuka - Výukové zdroje - Kružnice.
- Kdo si chce navíc procvičovat a zdokonalovat se, ať si počítá na stránkách www.jane111.chytrak.cz v odkazu Na jedničku Lineární rovnice bez zlomků, Lineární rovnice se zlomky (může též poslat během dubna).
Matematika - úkoly na týden 20.4. - 24.4.
- Nová látka - 1.6. Obsah kruhu (www.jane111.chytrak.cz)
- Procvičování - 1.5. Obsah kruhu - vše propočítat a ke kontrole odeslat aspoň 6 příkladů
- PS str 190,191,192
- Opakování - neustále rovnice - můžete i odesílat
Matematika - úkoly na týden 27.4. - 30.4.
- Učivo - 1.1 Válec ( opět čerpáme z www.jane111.chytrak.cz)
2.1 Válec - Povrch válce - do sešitu na výklad - Cvičení 2.1 Povrch válce - vše propočítat a odeslat ke kontrole aspoň 5 úloh
- PS str. 198 narýsovat siť válce, dále str. 199
Úkoly na týden 4.5. - 7.5.
- opět čerpáme z www.jane111.chytrak.cz
- Učivo - 2.2 Objem válce -výkladový sešit
- Cvičení -2.2 Objem válce - aspoň 6 úloh zaslat ke kontrole
- PS str. 200 a zopakovat si jednotky objemu!
- Zkoušejte počítat těžší rovnice, které jsem již zasílala dříve a odesílejte mi je ke kontrole. Někteří ještě nezaslali úkoly o povrchu válce.
Úkoly na týden 11.5. - 15.5.
- Tento týden budeme opakovat a procvičovat - Povrch a objem válce
PS str. 201,202,203 a prosím odeslat ke kontrole.
Úkoly na týden 18.5. - 22.5.
- Ještě budete procvičovat učivo Povrch a objem válce - úlohy z praxe - PS str. 204,205,206 a test str. 208( dle dosažených bodů si sami oznámkujete) a vše zaslat do konce týdne ke kontrole.
Úkoly na týden 25.5. - 29.5.
- Nová látka - Koule, kulová plocha (najdete na Bakalářích - výuka - výukové zdroje - koule - výklad, objem,povrch)
- Cvičení - PS str. 210, 211,212
- Opakování - PS str. 242 A1, A6.....odeslat ke kontrole do konce týdne!
Úkoly na týden 1.6. - 5.6.
- Opakování PS str. 243,244 ( nemusíte A16), 246
- www.jane111.chytrak.cz - Cvičení- Pythagorova věta v praxi - 5 úloh odeslat ke kontrole
- Pracovní sešity si schovejte, nevyhazujte je, budete je potřebovat v 9. třídě!
Úkoly na týden 8.6. - 12.6.
- Opakování - www.jane111.chytrak.cz - Cvičení - Výrazy - Sčítání a odčítání mnohočlenů
- Odeslat ke kontrole 1.sloupec - sčítání a 2. sloupec - odčítání.
Úkoly na týden 15.6.- 19.6.
- Vypracujte Závěrečný test z matematiky pro 8.třídu - viz. příloha a zašlete zpět ke kontrole do 19.6.
Hodně štěstí a mějte se pěkně. B. Špilínková
Zadání od: Mgr. Alice Vanišová Předmět: Zeměpis
- Učebnice str. 72-75 střední Evropa (přečíst a udělat zápis do sešitu),
- str.76-78 vypracovat úkoly do sešitu .
30.3.-3.4.
- Nastudovat si téma ČR – povrch, podnebí, vodstvo. Zápis pošlu všem přes bakaláře. Zápis si můžete vytisknout nebo vypsat do sešitu, záleží na vás.
- Vypracujete pracovní list (ČR podnebí, vodstvo) a pošlete mi na email nebo přes bakaláře do 6.4.. (bude hodnoceno).
- Kdo mi ještě neodevzdal referát na evropský stát, který si na začátku školního roku vybral, tak mi pošle na email. (Pokud jste zapomněli, jaký máte stát, tak mi napište.)
13.4.-17.4.
- Prostudovat si téma: půdy, ochrana životního prostředí, obyvatelstvo ČR (zápis pošlu přes bakaláře- můžete si vytisknout)
- Vyplnit pracovní list. Můžete používat zápis, internet. Poslat mi do 20.4. na můj email nebo přes bakaláře.
- Procvičovat si na www.skolasnadhledem.cz online cvičení (půdy, obyvatelstvo ČR)
- Kdo by se v týdnu večer nudil:-), tak doporučuji pěkné dokumenty na ČT2 ve středu 15.4. od 20h Kamera na cestách: Bavorsko, země hor a jezer, ve čtvrtek 16.4. od 20h Řecko v rytmu buzuki
20.4.-24.4.
- Přečíst a prostudovat si téma Sídla a zemědělství v ČR. Zápis je k dispozici na Teams, záložka vlevo týmy (8.A zeměpis). Nahoře soubory- výukové materiály.
- Na Teams máte na procvičení testové otázky. Nahoře v sekci Zadání (Zemědělství ČR). Vyplníte a dáte odeslat do 27.4.
- Pokud by někdo z vás něčemu z učiva neporozuměl, tak napište. Můžu vysvětlit v rámci online konzultace přes Teams.
27.4.-30.4.
- Prostudovat si téma: průmysl v ČR, zápis máte k dispozici na Teams nebo OneDrive.
- Vyplnit pracovní list (přikládám i zde): vložen je také na Teams- Zadání (Průmysl ČR): vpravo kliknete na upravit v online prohlížeči, vyplníte, zavřete a dáte odeslat.
- Doporučuji pěkná videa na www.ctedu.cz : 2. stupeň – zeměpis- Česká republika- Těžba uranu (hlubinný důl Rožná).
4.5.-7.5.
- Prostudujete si téma: Doprava, spoje v ČR. Zápis máte k dispozici na Teams, nebo také ke sdílení na One Drive.
- Na stránkách www.skolasnadhledem.cz si zkuste testy: Česko-test1, Česko-test2. Na konci testů se vám zobrazí správná řešení.
11.5.-15.5.
- Přečíst a prostudovat si Kraje Česka- Hlavní město Praha. Zápis k dispozici na Teams nebo One Drive.
- Na stránkách www.skolasnadhledem.cz si vyplňte test: Praha-test (pro 8.ročník).
18.5.-22.5.
- Prostudovat si téma Středočeský kraj: zápis je stále k dispozici na Teams, Share Point-Dokumenty (stále se jedná o prezentaci ČR)
- Vyplnit a poslat mi pracovní list Středočeský kraj zde.
- Na stránkách www.skolasnadhledem.cz si zkusit test Středočeský kraj.
25.5.-29.5.
- Prostudovat si téma: Jihočeský kraj. Zápis je k dispozici na Teams, One Drive (stále ČR prezentace).
- Na stránkách www.skolasnadhledem.cz si vyplnit online cvičení: Jihočeský kraj-test.
1.6.-5.6.
- Prostudovat si téma: Plzeňský a Karlovarský kraj: zápis na Teams (ČR).
- Vyplnit pracovní list a poslat do 8.6. Karlovarský kraj zde jako příloha. V 2. úkolu v pracovním listu budete potřebovat údaje z Českého statistického úřadu (Statistická ročenka Karlovarského kraje), posílám odkaz zde: https://www.czso.cz/csu/czso/1-zakladni-charakteristika-okresy-dikcryij33
Kliknete na Dlouhodobý vývoj kraje v letech 2000-2018. Zde najdete odpověď (bude vás v tabulce zajímat sekce Obyvatelstvo (počty narozených, přistěhovalí, vystěhovalí, cizinci,..). - Na stránkách www.skolasnadhledem.cz si můžete zkusit online cvičení Plzeňský, Karlovarský kraj-test.
8.6.-12.6.
- Přečíst si téma: Ústecký, Liberecký, Královéhradecký kraj. Zápis je stále k dispozici na Teams.
- Vyplnit a poslat mi pracovní list: Královéhradecký kraj (příloha zde).
15.6.-19.6.
- Přečíst si zbylé kraje ČR Pardubický kraj - Zlínský kraj. Zápis máte stále k dispozici na Teams (Soubory – výukové materiály).
- Vyplnit a poslat mi pracovní listy krajů.
Zadání od: Mgr. Alice Vanišová Předmět: Přírodopis
- Učebnice str.48-53, nervová soustava (přečíst a udělat zápis)
Na stránkách www.skolasnadhledem.cz si zkusit online cvičení na vylučovací a kožní soustavu a na nervovou soustavu (zadáte pouze do vyhledávače na jejich stránkách)
Domácí úkoly 30.3.-3.4.
- Přečíst a udělat zápis z učebnice str. 54-55 – Žlázy s vnitřním vyměšováním.
- Vypracovat úkoly na str.55 (1-7).+ úkol na str.54 (co je to endokrinologie, kdo je endokrinolog?)
- Vyplnit pracovní list a poslat mi na bakaláře nebo na email (bude známkováno- používejte učebnici, vyhledávejte na internetu), odevzdat do 6.4.
- Zkusit si online cvičení na www.skolasnadhledem.cz na hormonální soustavu.
Domácí úkoly 13.4.-17.4.
- Přečíst a udělat zápis z učebnice str. 56-58 (smyslová soustava-zrak a hmat)
- Pozorně si prostudovat obrázky na str.57 (stavba oka), na str.58 (akomodace čočky, zobrazení předmětu na sítnici, oční vady) klidně si obrázky okopírujte a nalepte do sešitu.
- Udělat si úkoly v růžovém rámečku v učebnici (na str.58 – vyhledat informace o vitamínu A+ názvy čoček upravující krátkozrakost a dalekozrakost?) do sešitu. (používejte učebnici, internet)
- Stále si můžete také procvičovat (online cvičení) znalosti na www.skolasnadhledem.cz.
Domácí úkoly 20.4.-24.4.
- Přečíst a prostudovat si téma Sluch, uč. str. 59-60. Prohlédnout si pozorně obrázky č.73,74.
Zápis máte k dispozici na Teams. Vlevo je záložka týmy (zvolíte svoji třídu přírodopis). Nahoře kliknete na Soubor – výukové materiály. - Zároveň na Teams máte k vyplnění pracovní list: Sluch. Kliknete nahoře na Zadání. Pracovní list vyplníte, zavřete a dáte odeslat do 27.4. Zkušenosti s přihlášením na Teams máte. Pokud by jste měli nějaký problém, tak napište.
Pracovní list je k dispozici i zde. - Zkuste se podívat na pěkné video na www.ctedu.cz. Kliknete na 2. stupeň- přírodopis-biologie člověka. Je tam video na Zrak.
- Pokud by někdo z vás něčemu z učiva neporozuměl, tak napište. Můžeme si domluvit online konzultaci přes Teams.
Domácí úkoly 27.4.-30.4.
- Přečíst a prostudovat téma: chuť, čich, uč. str.60-61. Zápis máte k dispozici na Teams- výukové materiály.
- Vyplnit test na Teams (otevřete si Zadání-Smyslová soustava, vyplníte,dáte odeslat).
Domácí úkoly 4.5.-7.5.
- Zopakujete si předešlá témata: nervová soustava, smyslová soustava.
- Na stránkách https://www.jsns.cz/lekce/15655-sila-mozku-od-neuronu-k-sitim se podíváte na krátký dokument: Síla mozku: Od neuronů k sítím. (vypracujete referát o tomto dokumentu, čeho se týkal a jak na vás zapůsobil- buď na A4, nebo formou prezentace 5 snímků).
Domácí úkoly 11.5.-15.5.
- Přečíst a prostudovat si Rozmnožovací soustava člověka:mužské a ženské pohlavní ústrojí: uč. str.62-63. Zápis máte k dispozici na Teams-Soubory-Výukové materiály.
- Na stránkách www.skolasnadhledem.cz si zkuste online cvičení: Pohlavní soustava (přiřazovat správně pojmy v obrázcích).
Domácí úkoly 18.5.-22.5.
- Přečíst a prostudovat si téma: Vývin lidského jedince, uč. str. 63-65. Zápis je k dispozici na Teams.
- Prostudovat si tabulku na str. 65 (Vývin jedince).
- Vyplnit si test Pohlavní soustava na Teams- Zadání (vyplníte a dáte odeslat).
Domácí úkoly 25.5.-29.5.
- Přečíst si téma: Pohlavní choroby, uč. str.65-66. Zápis máte k dispozici na Teams (pohlavní soustava).
- Doporučuji se podívat na internetu na krátký dokument Nezkreslená věda: o viru HIV a nemoci AIDS.
Domácí úkoly 1.6.-5.6.
- Přečíst a prostudovat si téma: Genetika – Člověk a dědičnost, uč. str.67-70. Zápis je k dispozici na Teams (Soubory-výukové materiály).
- yplnit pracovní list a poslat mi do 8.6.: Genetika, zde jako příloha.
- Na stránkách www.skolasnadhledem.cz si zkusit online cvičení Genetika-test.
- Doporučuji se podívat na internetu na dokument Nezkreslená věda: Genetika
Domácí úkoly 8.6.-12.6.
- Tento týden si začnete opakovat lidské tělo. Posílám na vyplnění pracovní listy. Pošlete mi oskenované na email. Používejte učebnici, internet,...
Domácí úkoly 15.6.-19.6.
- Vyplnit a poslat mi pracovní listy (viz příloha zde), jedná se stále o opakování orgánových soustav.:-)
Zadání od: Mgr. Hana Ošlejšková Předmět: Chemie
- přečíst si v učebnici Oxidy – s. 65-66 a udělat si výpisky do sešitu,
- vypracovat přiložené pracovní listy.
- Vypsat Sulfidy – s. 67.
- Do sešitu vypracovat otázky z učeb. 67/1-6.
- Vypsat Halogenidy – učeb. s. 62-63 a vypracovat pracovní listy.
- Přečtěte si „Kyseliny“ v učebnici s. 70-72.
- přečtěte si přiloženou prezentaci. Pokud nebudete něčemu rozumět, napište mi a individuálně vám to vysvětlím.
- vypracujete přiloženou tabulku a odešlete ji na e-mail
- Prostudovat prezentaci Kyseliny a udělat si podle ní zápisy do sešitu. Přečíst si v učebnici Kyseliny – s. 70-72.
- Vypracovat přiloženou tabulku a odeslat ke kontrole do 26.4.
- Vypracujte tabulku a odešlete mi ji ke kontrole.
- prostudujte si přílohu Kyselost a zásaditost a udělejte si z ní zápisky. Pokud nebudete něčemu rozumět, ozvěte se. - 36. Kyselost-zasaditost
- prostudujte si znovu prezentaci Kyselost a zásaditost a vypracujte přiložený pracovní list. Odešlete mi ho ke kontrole do konce týdne.
- zopakujte si Halogenidy (podle sešitu, nebo si najděte informace na webu)
- vypracujte přiložený pracovní list a odešlete mi ho ke kontrole
PL halogenidy opak. - přečtěte si přiloženou prezentaci na téma „Hydroxidy“ a udělejte si z ní zápis do sešitu Hydroxidy 22.7.
- vypracujte přiložený pracovní list a odešlete mi ho ke kontrole do 25.5. Hydroxidy pl 17.5.
- zopakujte si v prezentaci a v pracovním listu látku „Molekuly“ a pracovní list mi pošlete ke kontrole.
Molekuly – pl, prezentace Molekuly a sloučeniny – vir - zopakujte si nebezpečné látky a jejich symboly podle přiložené prezentace. Odešlete mi odpovědi na následující otázky:
- Jaký je rozdíl mezi R a S větami?
- Uveďte 4 místa, kde se setkáte s výbušnými látkami.
- Uveď 2 extrémně hořlavé látky.
- Která výbušná látka se používá při výrobě dynamitu?
- Jak vysoká je smrtelná dávka nikotinu?
- Roste v České republice oměj šalamounek? Pokud ano, na jakých biotopech?
- Jakým symbolem se označují látky zdraví škodlivé?
- zopakujte si bezpečnost práce v laboratoři a domácnosti a vypracujte pracovní list, který mi odešlete ke kontrole. PL 1 bezpečnost práce
- zopakujte si periodickou soustavu prvků, vypracujte pracovní list a odešlete mi ho ke kontrole PL16A psp
Vypracované pracovní listy zaslat na e-mail:
Zadání od: Mgr. Hana Ošlejšková Předmět: Zdravověda
- Vypracovat referát, ve kterém porovnáte rozdíly mezi projevy chřipky, nachlazení a nákazy koronavirem Covid 19. Vypracovat prezentaci na 1 z témat: tonutí, vyšetření poraněného, turistika a bezpečnost, bezpečnost v domácnosti, bezpečnost ve škole. Zamyslete se nad rizikovými místy, poskytnutí první pomoci, zajištěním prevence (úrazy, otravy….).
- dokončení prezentace z minulého týdne – zaslat na uvedený e-mail do 27.3.!!!
- prohlédněte si prezentaci Víš odkud voláš a odpovězte na otázky. Odpovědi mi pošlete na e-mail.
- Jak se nazývá systém, který určuje naši polohu v terénu (je v autě, mobilu …)?
- Zapiš čísla tísňového volání a uveď, komu patří.
- Kdo provozuje číslo 112?
- Když se stane nehoda/úraz ve městě nebo v obci. Které prvky pomohou při vaší lokalizaci?
Práci odeslat na e-mail:
Zadání od: Mgr. Soňa Blažková Předmět: Dějepis
Zpracovat do 20.3. a 27.3.
- Zadaná témata v učebnici přečíst,
- do sešitu odpovědět na otázky = místo zápisu otázky jsou uvedeny v příloze
- otázky jsou pro vás návodné pro zápis do sešitu a závazné pro to, co se máte učit.
Evropa se mění – uč.s. 64-66
- Popiš situaci ve Viktoriánské Anglii.
- Dvě strany v parlamentu
- Popiš vládu královny Viktorie
- Popiš sjednocení Itálie
- Popiš sjednocení Německa
- Vysvětli Prusko-rakouskou válku
- Vysvětli Prusko-francouzskou válku
RUSKO a OSMANSKÁ Říše s. 66-67
- Popiš stav carského Ruska v 19. století
- Co je „samoděržaví“?
- Popiš vládu ruského cara
- Kdo usiluje o území rozpadající Turecké říše?
- Jak proběhla válka mezi Ruskem a Turky?
- Které státy vznikly na Balkáně po rozpadu Turecké říše?
Domácí úkoly z Dějepisu na týden 23. – 27.3.
USA – občanská válka uč. s. 68-69
- Otázka přistěhovalectví v USA
- Jak probíhalo soužití bělochů a indiánů?
- Rozpor mezi severem a jihem USA= příčinou války
- Doba trvání války Severu proti Jihu
- Co to byl Ku-klux-klan?
- Charakterizuj hospodářský vývoj USA po občanské válce.
Asijské státy Japonsko a Čína uč.s. 70
- Objasni izolaci Japonska.
- Co přimělo Japonsko opustit izolaci.
- Osud samurajů- kdo to byl samuraj, výhody (máš-li možnost – hledej na internetu)
- Izolace Číny –
- Struktura řízení státu – mandaríni
- Celková úroveň Japonska
týden 14.4.- 20.4.
- Výsledky otázek z úkolů do 27.3.
- Další úkol – (původně zadán do 10.4.) Vynálezy
Při hlášení úkolu D8 do 20.4. nahlaš 1 vybraný vynález
(zpracuj referát na A4, nebo prezentaci ) - Přiloženy 2 tabulky – pro lehčí opakování Vynálezů
týden 27.4.-4.5.
- Rakousko za ministra Bacha uč. s. 82-83– přečíst
zápis přiložen – vytištěný můžete nalepit do sešitu D - Test – vynálezy , vyplnit - ofocené výsledky poslat!!!
Děkuji Blažková
úkoly na týden 27.4. – 4.5.
- Kdo neposlal = poslat test Vynálezy – ofocený,
zadán už minulý týden - Rakousko – Uhersko – uč. s. 84-85,
zápis přiložen - obsahuje opakovací otázky
úkoly na týden 4.5. – 11.5.
- Vypracuj referát o 1. českém prezidentovi –napiš do ŠS, nebo wordu, nebo udělej prezentaci a pošli
- přikládám prezentace k látkám Rakousko za Bacha a Rakousko – Uhersko
- příští týden – test
Otázky na referát o T. G. Masaryku
- Měl T.G. Masaryk nějaké sourozence?
- Jaký titul získal při studiích na VŠ?
- Kde se seznámil se svou ženou, měl děti ?
- Kdy byl zvolen prezidentem? Kolikrát?
- Jaké zásady zastával?
- Co ti říká Hilsneriáda, o co tam šlo?
- O jaké rukopisy se T. G. Masaryk zajímal a proč?
- Jaká díla vydal?
- Co víš o úmrtí T:G.Masaryka-kdy, jak?
úkoly na 11.-18.5.
- Samostatný zápis Rozvoj hospodářství v českých zemích uč.s. 88 -89
- Test – poslat výsledky do 18.5. – viz příloha
úkoly na 18.-25.5.
- Umění ve 2. polovině 19. století – zápis a 2 prezentace přiloženo
úkoly na 25.-1.6.
- samostatný zápis Každodenní život – uč.s. 94 -96
úkoly na 1.6. - 8.6.
- Nové rozpory ve světě uč.s. 98-100 – zápis a prezentace přiložena
úkoly na 8.6. - 12.6.
- Test opakování 2. pololetí přiložen – pošli do 15.6. nejpozději
- do 15.6. První světová válka uč. 101 – 105 – zápis a prezentace přiložena
- do 19.6. Češi za 1.sv. války uč. 106-107 – zápis a prezentace přiložena
- POZOR, uschovejte sešit z dějepisu na příští školní rok, děkuji.
Zadání od: Mgr. Soňa Blažková Předmět: Anglický jazyk
Domácí úkoly z AJ do 20.3.
- WB str. 12-13,
- Jsem zahraniční student - máte opravený text o sobě - naučit zpaměti
- Vypiš do školního sešitu možnosti zdravého jídla a jídla nezdravého - 2 sloupečky - viz uč.str. 36 / 2- texty žáků - být schopen to ústně podat - co mám a nemám jíst, abych byl zdravý zopakovat
- nepravidelná slovesa - 1. sloupeček to be - fall kdo neodevzdal
- překlad za měsíc únor - uč. s. 85
Domácí úkoly z AJ do 27.3.
- WB str. 22-23
- naučit se slovíčka 4 ab
- nepravidelná slovesa - feel - leave - zopakovat ústně i písemnou formu sloves
- překlad v uč. s. 86 - kdo neodevzdal.
- doporučuji navštívit stránky na internetu přímo pro naši učebnici angličtiny . Máte tam cvičení na gramatiku, slovíčka,testy, audio k učebnici apod.
Projděte si 3. lekci. zadejte projekt 4 a pak upřesnění LEVEL 4/ PROJECT FOURTH EDITION
dostanete se na stránky učebnice - kde je gramatika, slovíčka, testy, audio poslech vše ze stránek učebnice.
Domácí úkoly z AJ 27.4.-4.5.
- Upozorňuji, že máte on-line výuku AJ v úterý od 10h.
- Přikládám výsledky Dú z týdne do 27.4.
- Přikládám na procvičení gramatiky 2 strany PL
- Opakovat slovní zásobu – Body-tělo
Dobrý den, na duben budu zasílat úkoly na jednotlivé týdny.
Začínáme 4 lekci.
Úkoly pište do školního sešitu označené strana/ cvičení a v pracovním sešitu. Označ si stránku nahoře – Ú do 3.4. (každý týden začni novou stránku – pro přehlednost)
Po týdnu budu zasílat výsledky zadaných cvičení, pro vaši kontrolu.
Po týdnu mi pošlete zprávu i vy do Bakalářů – komens.
Jednoduše: Adam Adámek – splnil úkoly zadané z AJ do 3.4, 10.4.,17.4. a konec dubna…
Vaše kontrola - vypracované cvičení zapsané v sešitě – označeno datumem v horní části stránky
- V pracovním sešitě vyplněné- také si nahoru zapiš datum úkolu.
Po týdnu – dostaneš výsledky, zkontroluj !!!. Klidně si červeně označ chybu ve ŠS i ve WB- snaž se odůvodnit
Dostanete výklad látky a pracovní list na procvičení probírané látky. Máte-li možno tisknout – vypracované nalepte také do školního sešitu s datumem, nebo stáhni k sobě a vypracuj přímo do wordu – ULOŽIT!!!
Výmluva- mně se to neuložilo neberu. Soubor si označ AJ 3.4. apod.
V případě nutnosti řešte přes Komens – Bakaláři. Klidně uveďte i nemám možnost tisku , nerozumím tomuto, nestihl jsem to, nejde mi tisk apod.
Domácí úkoly z AJ do 3.4.
Začínáme 4. lekci - slovní zásobu 4ab už máme umět
Učebnice:
- str. 44 přečíst a přeložit článek - ústně
- str. 44 / 2a – vypiš do ŠS výsledky 1-a apod
- str. 44/3a - do ŠS – napiš pořadí písmenek z vět c,h,k…….
PS:
- str. 78 – 4.1 zkus si sám vypsat to důležité
- Prohlídni si prezentaci – je tam i zápis
- Procvičujeme uč.s.45 / 5 do ŠS, WB s.34-35
- Cvičení na gerundium a infinitiv:
- I finished…………………….the cake an hour ago. ( make )
- The boy refused……...... his homework. ( do )
- Colin offered…………..... the shopping. ( do )
- I can′t imagine………..… at the North Pole. ( live)
- The pupil promised ……. to school on time in future. (come )
- Most boys enjoy ………… football. ( play )
- At the last minute, Sam remembered ……….his mother. ( phone)
- Julia forgot ………………. her Maths homework last week. ( do )
- Have you finished …………. the computer? ( use )
- I can′t go out. I promised……………….... in the house. (help)
- We′ve decided ………………... to the cinema tomorrow. (go)
- Do you enjoy ……………………….... reality TV shows? (watch)
- I wanted to watch that programme, but I forgot ……. it. (do)
- Would you mind ……………………….…… the door.( close )
- He promised to …………………………….. us. (help)
- She hopes ……………….… some time in the mountains this winter.(spend)
- Most people want ………………………….. rich. (be)
- A lot of people can′t stand ………..……. early. (get up)
Nemáš-li tisk – vypiš si do sešitu čísla a jen k tomu správný tvar slovesa v závorce, nebo ulož k sobě do PC AJ 8 3.4.
Domácí úkol na týden 14.-20.4.
- Přikládám výsledky cvičení z minula – z wordu
- Přikládám výsledky ze cvičení z učebnice s. 44,45
- Přikládám výsledky z WB s 34,35
- Ověření znalostí – PL 2 strany GRAMMAR
Už rozumíš a umíš česky vysvětlit, kdy použiješ gerundium a kdy použiješ infinitiv TO ?
Ověř si své znalosti- pracovní listy - 2 strany – nalep do ŠS , nebo vypiš pouze výsledky do ŠS.
úkoly 27.4.-4.5
- Příběh –přečíst, přeložit, ústně uč.s. 46
Ústně 47/2 – věty k příběhu - Jak popisovat obrázek, událost, činnost člověka
WB 78/ 4.2 zápis gramatiky přiložen
Procvičit WB s. 36/ 1,2 - Při popisu můžeme použít i další typy vět
WB 78/ 4.3 zápis gramatiky přiložen
Procvičit WB 37/ 3,4
- Jak popisovat obrázek, událost, činnost člověka
- Výsledky DÚ z 20.-27.4. přiloženy
Připravuji se na on-line výuku pro Vás přes Teams. Ještě upřesním.
Prosím, nezapomeňte na překlady uč.s. 85, 86 prosím okopírovat a poslat, že máte překlady hotové, ať si můžu odškrtnout.
Výsledky cvičení WB 36,37 pošlu zase příští týden.
úkoly na týden 4.5. – 11.5.
- výsledky PL someone…
- nauč se slovní zásobu L 5a
- trpný rod - výklad přiložen WB 78 5.1 – 5.5. viz prezentace přiložena
- cvičení WB 44/3,4,5,6
- Test gerundium a infintiv – přiložen – pošli zpět do 11.5.
úkoly na 11.5.-18.5.
- výsledky WB 44/ 3,4,5,6
- PL trpný rod – přítomný čas – 2 stránky viz příloha
úkoly na 18.5.-22.5.
- PL 2 str.- trpný rod přítomný č. pošli do 25.5.
- ofoť každé cvičení samostatně a pošli do 25.5. z WB 37/3, 37/4, 44/3, 44/6
Aby bylo čitelné.
úkoly na 25.5.-1.6.
- slovíčka 5B
- Trpný rod v minulém a budoucím čase WB s. 79-80 - zápis přiložen
- učebnice s. 58/ čtení, překlad ústně
- uč.s. 59/ 4 přepiš do trpného rodu do ŠS
- WB s. 46/3, 47/5 piš čitelně , pošli do 1.6.
Příští týden test na trpný rod. Mgr. Blažková
úkoly na 1.6.-8.6.
- slovíčka L 6A
- Podmínková souvětí 1. typ WB 80/ 6.1 – výklad , zápis přiložen
- WB 55/ 5,6,7
úkoly na 8.6. - 12.6.
- test – trpný rod – pošli do 15.6.!!!
- vedlejší věty časové – do budoucnosti
Výklad – WB s. 80/ 6.2 - zápis přiložen - procvičení uč. s. 71/4, WB 56/2,3
- úkol 15.-19.6. – zopakovat nepravidelná slovesa, slovní zásoba 5,6 L
Zadání od: Mgr. Alice Vanišová Předmět: PŘÍRODA A JÁ
úkoly do 27.3.
- Přečíst si na stránkách české televize (čt24) článek a udělat na základě tohoto článku referát : Planeta je na prahu šestého hromadného vymírání. Ohrožen je milion druhů, varuje zpráva OSN
https://ct24.ceskatelevize.cz/veda/2806889-planeta-je-na-prahu-sesteho-hromadneho-vymirani-ohrozen-je-milion-druhu-zvirat-a
(formou prezentace 7 snímků nebo na papír A4-poslat na můj email nebo přes bakaláře, bude známkováno) - Udělat referát na téma: OCHRANA PŘÍRODY V ČR (formou prezentace 7 snímků nebo na papír A4-poslat na můj email nebo přes bakaláře, bude známkováno)
- Na stránkách www.skolasnadhledem.cz si zkusit online cvičení NÁRODNÍ PARKY
úkoly 30.3.-3.4.
- Na stránkách https://www.jsns.cz/lekce/15557-ekoduely-sumava-na-rozcesti se podívat na dokument Šumava na rozcestí.
- Vypracovat referát (formou prezentace 7 snímků, nebo na A4 ) o tomto dokumentu (čeho se týkal, rozebrat názory jednotlivých skupin v dokumentu, napsat váš názor na řešení kůrovcové kalamity). (Odevzdat do 6.4., bude hodnoceno)
úkoly 13.4.-17.4.
- Vyhledej informace na téma: Červená kniha ohrožených druhů v ČR a Červený seznam. Ve formě prezentace nebo na papír A4 mi odevzdat do 24.4.
Zadání od: Veronika Jaklová Předmět: Konverzace z anglického jazyka
MY FAVOURITE FAMOUS PERSON
- vyberete si 1 známou osobu (sportovec, herec/čka, zpěvák/zpěvačka, atd.) a vytvoříte na ni medailónek ve formě plakátu (poster) formátu A4
- napište o jejich životě, kariéře, čím se proslavili, přidej zajímavost, vše samozřejmě v anglickém jazyce (VĚTY TVOŘ SÁM, ŽÁDNÉ KOPÍROVÁNÍ ani GOOGLE PŘEKLADAČ, ten jak jistě víte vytváří nesmyslné věty)
- vytvoř PowerPoint prezentaci (v názvu dokumentu BUDE tvé příjmení) a zašli mi ji na můj email
- rozsah bude min. 90 slov
- pamatuj na pravidlo: na 1 slidu co nejméně textu, co nejvíce obrázků
WORKSHEET
- na základě medailonku vytvoř pro své spolužáky pracovní list (formou kvízu, křížovky, písničky s vynechanými slovy v případě kapel a zpěváků, atd.)
Vše zkontroluji a vaši práci oznámkuji.
Zadání od: Mgr. Jan Knap Předmět: Fyzika
12.3.
- vynechat cca tři stránky - bude zde dokončení minulých látek ( po příchodu dokončíme společně )
- vypsat látky ze stran 122 -136 = el. proud, měření proudu, ampérmetr, měření napětí, voltmetr, zdroje napětí
- je nutné nakreslit i obrázky
20.3.
- Písemně do sešitů otázky:
- 131 U 1,2
- 136 U 2, 3, 4, 5.
- Pakování látek - el proud
29.3.
- Vypsat do sešitů str. 137 - 145 :Ohmův zákon:
- Značka:
- Jednotky
- Vzoreček + jednotkový vzoreček + odvozené vzorečky
- Písemně do sešitů : 141 U - 1. 10.
- Opakování látek - el proud
14.4.
- Vypsat do sešitů str. 146 - 150: Ohmův zákon: - řazení odporů za sebou
- vzorec pro I, R, U:
- nákres
- opsat příklad 2.10 do sešitů
- Písemně do sešitů : 149 U - 3
- Opakování látek - el proud
20.4.
- Vypsat do sešitů str. 150 - 153: Ohmův zákon: - řazení odporů vedle sebe
- vzorec pro I, R, U:
- nákres
- opsat do sešitů a počítat dle tohoto R = ( R1 * R2 ) / ( R1 +R2 )
Platí že: 1 a 2 = index, * = krát, / = děleno - Písemně do sešitů : 152 - 2 a 6 a,b, c
- Opakování látek - el proud
27.4.
- Vypsat do sešitů str. 154 - 157: Ohmův zákon: Reostat
- Jeho funkce a využití – v domácnosti ( více příkladů )
- Kdy je max. a min. proud
- Opakování látek - el proud
4.5.
- Vypsat do sešitů str. 159 - 163: El. práce a výkon
- El. práce
- Příkon
- Výkon
- Účinnost + co jí ovlivňuje
- Ztráty + co je ovlivňuje ( 6 x )
- Elektroměr + jednotky
- Průměrná spotřeba a cena el. proudu ( kolik spotřebuješ el proudu za týden = podívat se na
- elektroměr na počátku a po týdnu, odečíst a vydělit počtem lidí v domácnosti )
- Vypsat do sešitů str. 166 - 171: Akustika
- Zdroje zvuku ( 8 x )
- Tón
- Druhy zvuku
- Rychlost zvuku + jednotky + Mach
- Rychlost zvuku v: kovech, skle, kapalinách, plynech
- Frekvence
11.5.
Vypsat do sešitů str. 172 - 173: Akustika
- Lidské ucho
- Jeho části
- Jak funguje
- Rozsah slyšitelných tónů a co ho ovlivňuje + Eustachova trubice
- Vady a nemoci ucha ( 5x )
- Frekvence – Infrazvuk + Ultrazvuk + využití
Do sešitů nakreslit / vytisknout obr. 3.9 str. 172
18.5.
- Vypsat do sešitů str. 174 - 177: Akustika
- Odraz zvuku
- Chvění, rezonance
- Jak funguje
- Ladička
- Harmonické tóny
- Odraz zvuku
- Rychlost zvuku – ozvěna + proč a vzdáleností
- Dozvuk
- Sonar + ASDIC + využití
- Echolokace
Do sešitů nakreslit / vytisknout obr. 3.16 str. 177
25.5.
- vypsat do sešitů : Akustika
- Hluk a ochrana sluchu
- Hlasitost
- Hluk, sluchový vjem
- Libé x nelibé zvuky ( příklady )
- Melodie
- Jednotky hlasitosti
- Obrana sluchu:
Práh slyšitelnosti |
0 dB |
|
|
15 dB |
Tikot hodinek |
|
30 dB |
Šepot, |
|
50 dB |
|
Hlasitý hovor |
60 dB |
|
|
75 dB |
Auto – venkovní zvuk, rádio, |
|
80 dB |
|
|
120 dB |
Diskotéky, |
Práh bolesti |
130 dB |
Startující letadlo, forsáž, výbuch, |
Doplnit tabulku + více příkladů
Nutno vyhledat jinde - PC, naučné slovníky...
1.6.
- Vypsat do sešitů : Meteorologie Strana 182 – 187
- Podnebí x počasí x klima
- Meteorologie
- co zkoumá
- co jí ovlivňuje
- jaké obvyklé jednotky a čísla nás zajímají
- předpověď počasí – pranostiky x pozorování x vědecké metody
- Atmosféra a její složení
- Poklesy teploty v závislosti na : -
8.6.
- Vypsat do sešitů: Meteorologie Strana 188 – 192
- Oblaka / oblačnost – tvorba mraků a jejich vlastnosti
- Sledování, družice, radary
- co zkoumá
- co jí ovlivňuje
- Předpověď počasí
- Kroupy
- Sníh
- Srážky + srážkoměr
- Tlak vzduchu
- Jednotky
- Izobary
- Barograf
- Tlakové níže / výše, cyklóny
- Pravidelné větry / větrná místa + stupnice větrů
15.6.
- Problémy atmosféry
- Strana 197 – 1¨201 jen si přečíst a přemýšlet o látce
Prosím o doplňování sešitů látkami a jejich „zachování“ do počátků příštího roku – bude se podle nich opakovat. Děkuji
Pokud něco potřebujete, napište mi.
Hezké dny a hodně zdraví přeje Jan Knap
Zadání od: Mgr. Iveta Nováková Předmět: Pracovní činnosti
na známky!
- vyfoťte a pošlete ROUŠKU, kterou jste si doma vytvořili
- kdo má zdravotnickou roušku vytvoří na papír návrh roušky, kterou by chtěl nosit
- poslat fotku: Co jste upekli nebo uvařili na Velikonoce
- nebo poslat recept
Zadání od: Mgr. Irena Holomková Předmět: Ruský jazyk
- zopakovat si slovní zásobu již probíraného učiva včetně azbuky
- do procvičovacího sešitu napsat něco o sobě - příklad : Jmenuji se …, bydlím v …., mám takové a takové záliby, ve škole mám rád … a nemám rád.....
Samozřejmě zapsat v ruštině. - Zopakovat si všechna slovíčka od začátku roku a v pracovním sešitě vypracovat: str. 58 - cvičení 1A, 1B, 2A, str. 59 - cv. 2B, 3A, 3B.
- Do procvičovacího sešitu napsat, kde s rodinou bydlím (v domě, v paneláku atd.) a popsat svůj pokoj. Použití všech možných výrazů, které už známe.
- Opakování slovíček 1. - 5. lekce,
vypracovat cvičení v pracovním sešitě str. 60 cv. 5B, 6A, 7,
str. 61 cv.9, 10. - Prosím vypracovat v pracovním sešitě na str. 62, cvičení 12 a 14.
- Opakování a zápis slovíček z 5. lekce
Do procvičovacího sešitu napište krátké vyprávění o svém domě, pokoji - učebnice str. 51, cv. 3
Připomínám, že tento úkol i úkol z minulého týdne už je s odevzdáním, buď přes Bakaláře - komens, nebo na emailovou adresu. - Opakování slovíček z páté lekce.
Pracovní sešit str. 64/cv. 16 - sestavené věty prosím napsat do procvičovacího sešitu a poslat buď přes KOMENS a nebo na moji emailovou adresu.
Připomínám všem, že pravidelně každou středu v 10h máme ruštinu online a bývá veselo, přidejte se!! - Pracovní sešit str. 63 - křížovka
Opkaování slovíček z 5. lekce