Úkoly 23.-27.3.2020:
ČJ
- PS 1 díl dokončit - tj po str 54 (můžete i přílohy - něco už mají děti hotové),
- ve druhém díle str.3, učebnice - stačí ústně - na destičku nebo v aplikaci, kterou jsem posílala včera .
- str 66-68 (slohové cvičení - čarodějnice - pokud máte možnost pak vyfotit a poslat mi to mailem v příloze - budu ráda :-) ),
- na str 67 cv 3 prosím napsat do sešitu,
- čtení knihy,
- písanka 2 strany,
- učebnice po str. 71,
- do sešitu napiš cv 4 na str 69 a cv 4 na str 70.,
- PS po str 7.
M
- po str. 16, v malém sešitě je každý jinde - prosím 2 strany,
- po str.21, malý sešit 2 strany
PRV
- dokončit str 55+ opakování str.56+57, písanka str. 17+18,
- učebnice str 46 - prohlédni a přečti,
- podívej se kolem vašeho domu, co už kvete,
- nakresli nebo vyrob květinu a popiš její části. (stonek, list, květ, kořen) - prosím na mail nebo bakaláře pošli foto - pokud to půjde ?
Tv
- skákání přes švihadlo (popros někoho ať ti spočítá kolik zvládneš skoků během 1 minuty) - zkus to během týdne několikrát - pak mi napiš jak to šlo ?
PČ
- rodiče mají jistě spoustu práce a učí se s tebou - ty jim zase pomáhej v kuchyni - umyj nádobí,
- pomáhej s vařením (můžeš třeba čistit zeleninu, krájet, míchat...)
- a ještě bonusový úkol na pokračování : vymysli pro své spolužáky hru - aby jste si procvičili ČJ, M, PRV- může to být desková hra s kostkou, nějaká kartičková hra, jakýkoli nápad je správně - tento týden promysli - případně nakresli herní plán ?.
úkoly do 3.4. 2020:
Tento týden (do 3.4.2020) bych chtěla nechat většinou práce na dětech - ano, budou potřebovat Vaší pomoc - s adresou, ale jinak to prosím nechte co nejvíce na nich, děkuji :-)
- ČJ- písanka 2 stránky,
- uč. ČJ - str 72+73 -ústně ,
- do sešitu prosím napsat cv 6/72 i 6/ 73 - dohromady je to vymyslet 10 slov :-)
- pak prosím na str. 102 je slohové cvičení - adresa - děti by mohly napsat pohled babičce, dědovi... - nechám na vás , jestli i doopravdy pošlete se známkou,
- pak prosím napsat pozdrav od děti pro paní asistentku- jakoby pohled i s adresou školy (L. Jiřišťová, Lipoltická 245, Choltice 533 61) a ten prosím vyfotit a poslat na mail nebo přes bakaláře :-)
- Matematika - hodiny- po str 25 , vysvětlení a procvičování lze i tady
- https://cs.khanacademy.org/math/early-math/cc-early-math-measure-data-topic/cc-early-math-time/v/telling-time-exercise-example-1
- Prv: dívejte se kolem sebe jak se probouzí příroda, všímej si změm :-)
úkoly VELIKOČNÍ TÝDEN
Dobrý den, tento týden je VELIKONOČNÍ - takže úkoly jsou tematické : pomoct rodičům při výzdobě domu, bytu, pokusit se dodržel alespoň jednu tradici např. něco dobrého připravit k jídlu, ozdobit vajíčka, uplést pomlázku.... kouknout na ČT - D - bude tam Velikonoční kalendář- něco zkusit vyluštit, kouknout třeba i na čt edu - jsou tam tradice... a v rámci možností si je společně užít :-). Kdyby se ti chtělo, můžeš si psát , co jsi který den prožil- udělal. :-) Prezentace s tradicemi je v letecké poště :-) Hezký den Brožová
http://leteckaposta.cz/984101294
https://edu.ceskatelevize.cz/hledani?query=velikonoce&q=velikonoce&stranka=2
https://decko.ceskatelevize.cz/?_ga=2.262415500.1487493819.1586022130-903200588.1568745579
úkoly 2.B - od 14.4
Dobrý den,
doufám, že jste si odpočinuli a užili si v rámci možností Velikonoce :-).
Tento týden nás čeká :
- ČJ učebnice 74+75 - procvičování souhlásek na konci nebo uprostřed slov, vše stačí ústně, jen vyberte si 2 cvičení a ty napsat do sešitu, v pracovní sešitě str 8 , písanka 1 strana. Pokračujte ve čtení knihy - příští týden se na ni budu ptát.
- M - začínáme s násobilkou - po str. 28, prosím zkoušejte s dětmi co nejvíce příkladů jako je cv 3 na str 27 - postupné sčítání přepsat na násobení (může být i ústně) - jde o to , aby děti věděly jak to funguje = že je to vlastně zjednodušení :-) Můžete kouknout na https://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/12162323377-kaja-a-mat-ema-tika/218553114010006-nasobeni/titulky
- Prv - učebnice str 48 +49 - projít obrázek zkusit si zapamatovat zvířata+ rostliny a poznávat je na obrázku, případně na procházce :-)
úkoly 20.4. - 24.4.
- V matematice budeme násobit - čeká nás násobilka 2 - uč po str. 32.
- Prv - dívej se kolem sebe, jaké ptáčky vidíváš kolem vašeho domu, kdo se už vrátil v teplých krajin, co dělají - koukni na stranu 50+51 v učebnici.
- ČJ- sjednotíme písanku, každý je někde trošku jinde ...všichni prosím ať máte hotovo po str. 28 :-)
- Ps str 9, učebnice str.76+77- stačí ústně , pokud chcete můžete si napsat některé cvičení, do sešitu si BAREVNĚ napište slova ze žlutého rámečku str77 - ta co si musíme pamatovat!
- Ve středu se těším na první on-line hodinu - připrav na ni všechny sešity, učebnice a knihu, kterou čteš (nebo už jsi stihl přečíst. )
úkoly do 30.4 2.B
Dobrý den, máme před sebou zkrácený čarodějný týden.
- ČJ: učebnice str. 78, PS str. 10. písanka str.29.
- M - str 33+34 , společně pak při on- line výuce uděláme 35.
- PRV+VV+PČ : Čarodějnice - připrav se na ČARODĚJNICE - vymysli a připrav čarodějný nápoj a pokrm (vyfoť ho a pošli) - napiš k tomu i recept, vyrob čarodějnou dekoraci, pomáhej s přípravou ohně a hlavně dej na sebe pozor, ať si neublížíš a užij si je :-)
- Do příloh jsem dala pracovní list k čarodějnicím - kdo má možnost, může vytisknout, kdo nemá - píše na papír vedle - ALE JE TO DOBROVOLNÉ - PRO RADOST :-)
úkoly do 7.5 2.B
Matematika : děti by měly umět násobkovou řadu 2 a příklady na násobení a dělení 2. (tj 0,2,4,6,8,10,12,14,16,18,20) teď přidáme násobkovou řadu 3 (0,3,6,9,12,15,18,21,24,27,30) - procvičovat se dá na tabulce - zmínila jsem se v on- line výuce (může to být destička ze dřeva, do které se natluče 10 hřebíčků ve tvaru kružnice nebo tvrdý papír - kružnice s 10 výstupy - přes to se pak motá provázek - násobková řada - vycházejí pak různé obrazce.)- přiložím obrázky.
V sešitě pak udělat po str.38.
ČJ: PS str. 11+12, písanka další strana
PRV: uč str.52+53, PS str.60+61
úkoly do 15.5 2.B
tento týden začneme v ČJ nové téma - psaní dě, tě, ně - to většinou dětem nedělává problém. Dětem říkávám, že písmeno e je silné a háček si přitáhne nad sebe ? a že se nám to tak i lépe píše - máme tam víc místa. V ps nás čekají str.13+14, ústně v učebnici str 82., na on-line hodině projedeme str 83. V písance prosím pokračujte podle uvážení - klidně pomalu dopisujte ?
M - procvičovat násobilku 2 a 3 ústně i kdekoli jinde (např . v malé matematice - co zvládnete). V PS str. 38-40, (na str.38/ cv. 2, str 40/ cv 1 - koukneme na online výuce)
PRV - uč str 54+55, ps str.62.
Prosím pošlete mi pak jak jste zvládli v M str 40 a v čj ps str.13
Děkuji a hezký den Brožová
Těším se na vás při on- line výuce ve středu ve stejné časy, koho neuvidím toho o to víc pozdravuju :-),
úkoly do 22.5
Dobrý den, tento týden bude v matematice spíše odpočinkový
M str.41-43, + str 57 procvičování geometrické tvary.
ČJ ps str 15-17 - dě, tě, ně
prv 63- ptáci a jejich hnízda, můžete kouknut i na video. https://www.youtube.com/watch?v=47BXcGtkRIA
úkoly do 29.5
Tento týden se v M opět vrátíme v násobilce - začneme násobení 4 - PS po str46, při on-line výuce uděláme str.47 /cv 2.
Prv PS str. 64 - je to opakování jara a domácích zvířat,
Čj - začneme slovní druhy - ty se budou opakovat několikrát během školní docházky - potřebujeme vědět, že je jich 10 a jak jsou za sebou. uč str. 90- seznámení cv 3 - přepsat názvy slovních druhů do sešitu, PS str 18-20 - je to převážně opakování + jedno cvičení -slovní druhy.
Ke slovním druhům připravuji pro děti pohádku, aby se jim to lépe pamatovalo- pošlu příští týden.
úkoly do 5.6.
pokračujeme v násobilce M po str.51, ČJ - podstatná jména PS po str 23, uč 91 +92/6 - stačí ústně nebo na destičku. Prv uč. str. 56+57, ps str.65.
úkoly do 12.6.
Tento týden nás v ČJ čekají slovesa uč. str.92+93 (stačí ústně nebo na destičku) PS str.24+25, psaní velkých písmem 33+34.
M po str. 55 (násobení a dělení 1), prosím pořád opakujte a procvičujte i ostatní násobilky,
PRV ps. po str.67 - téma léto.
úkoly do 19.6.
Dobrý den, máme před sebou poslední normální učící týden (úterý i středa budou on-line hodiny).
PRV dokončit ps - zbývají 2 strany.
ČJ - v PS skočíme na souhrnné opakování - str 41 - 43 - (učivo spojky, předložky, souvětí a psaní jmen projedeme na začátku 3. třídy)
M - str.56-61 (některé strany mají být už hotové ) - je tam orientace v čase, geometrické tvary- skládání a opakování.
Na on -line hodiny ať mají děti u sebe PS z čj i m, děkuji a hezký den Brožová
Děkuji a hezký den Brožová