Pravěk ve 4.A a ve 4.B

    V hodinách vlastivědy jsme si začali povídat o pravěku. Všechny zajímalo, jaké tam bylo počasí, kde žili a jak žili. Nejenže jsme si vše pověděli a zjistili, ale také jsme si vyzkoušeli vyrobit pravěké nástroje. Jako první si vyrobili sekeromlat. Všichni byli zapálení do tvorby a velmi se snažili. Když zdárně vytvořili nástroj, tak si udělali pazourek. Každý si ho vytvořil podle svých představ. 

    Na úplný závěr si zkusili vyrobit Věstonickou Venuši. Osobně si myslím, že některé Venuše byly velmi zdařilé. 

    Celkově se aktivita velmi povedla a děti to moc bavilo. 

    Ve 4.B jsme si také vyzkoušeli, jaké to asi je, když tvořili malby na stěnách. Ač by se zdálo, že dostaly děti jednoduchou práci. Opak byl pravdou. Celou jednu vyučovací hodinu výtvarné výchovy se děti snažily, aby právě ta jejich malba byla dokonalá. 

    Pravěk máme za sebou a můžeme se vrhnout na další období naší historie.  

    Pravek 03 Pravek 21 Pravek 27 Pravek 37
    camera Další foto...      

    Mgr. Tereza Kopová

    Školní informační systém

    bakbuton
    Jak na to...
    ZÁPISY ONLINE

    Svátek má

    Praha

    Aktuality